טופס החלפות והחזרות

איך מתנהלת החלפה או החזרה?
 ראשית יש לוודא כי ההחזרה עומדת בתנאי מדיניות ההחזרות, שהמוצרים במצב חדש - ללא לכלוך או ריחות בישום, ולאחר מכן יש למלא את הפרטים בהמשך עמוד זה.

- בשלב הבא אנו נעבור על הפניה ונציגת שירות תיצור קשר כדי להמשיך בתהליך.
- כל החלפה/החזרה מתבצעת באמצעות שליח עד הבית. במקרה של אי מענה לשליח, לא יתאפשר לבצע איסוף של החבילה ממך או מסירה של חבילה חדשה לצורך החלפה.

שימי ♡: שעות שירות לקוחות הן בין השעות 10:00-13:00.
במידה ואת לא זמינה בשעות האלו, או את מעדיפה להתכתב במייל במקום שיחה טלפוני - נא לציין זאת בהערות בסיום הטופס.
לכל שאלה ובקשה בנושא אחר ניתן לפנות כאן.